Verzendbeleid en retour
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €8,00 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via saddleryheemskerk@outlook.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met saddleryheemskerk@outlook.com. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Levertijd en verzendkosten.
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€4,00 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 6,95 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Postnl. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Contact
Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons
eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander
dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:
Saddlery Heemskerk
Tel: 0620779256
Mail:saddleryheemskerk@outlook.com
De handelsnaam van ons bedrijf is: Saddlery Heemskerk
Onze domeinnaam is www.saddleryheemskerk.nl
Ons vestigingsadres:
Strengweg 16
1969MG Heemskerk
KVK: 64353605
BTW: NL002228292B98
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze
in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een
bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt
waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese
recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat
binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het
licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het
Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken
dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een
redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden
kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals
gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door
te mailen naar saddleryheemskerk@outlook.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is
het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting
WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om
klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u
vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Betaal methode
U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal